İncegazeteye abone olun, sektörel gelişmeleri kaçırmayın.
Gazete Abonelik FormuBaşarılı bir satış ve pazarlama stratejisi oluşturmak, müşterilerimizin gereksinimlerine hızlı cevap verebilmek ve hizmet farklılığı yaratmak için “müşteri odaklı” politikalar ve hedefler üreten ve çalışmalarını bu yönde yoğunlaştıran İncekara, her altı ayda bir düzenlenen bölümler arasındaki değerlendirme toplantılarını gerçekleştirdi. İncekara 2009 yılında vazgeçemeyeceği temel olguları, yani kârlılığı, müşteri odaklı olmayı ve sürekli iyileşmeyi ön planda tutarak pazar payını sağlıklı ve kalıcı şekilde artırmayı hedefliyor.
Hedeflerimize Ulaşmak için Bilgilerimizi Paylaştık...
Değerlendirme, analiz etme ve hedef belirlemeye yönelik toplantılarımızda, 2008 yılında gerçekleştirdiğimiz pazarlama etkinlikleri, satış rakamları, servis ve aplikasyon çalışmaları istatistiksel olarak ele alınarak değerlendirildi. 2008 yılı içinde yapılan eğitim programları, fuar, kongre ve seminerlerin verimliliği, iş sonuçlarına yansıması ele alındı. Karşılaşılan sorunlar, çözüm önerileri tartışılarak gözden geçirildi.
Sektördeki değişim ve gelişmelerin yanı sıra yeni ürünlerin tanıtıldığı, 2009 yılı bölümlerin stratejileri, hedefleri ve planları konusunda bilgilendirmenin yapıldığı toplantılarımızın ilki, yaşam bilim bölümümüz tarafından 23 Ocak tarihinde İstanbul’da, ikincisi aynı gün klinik kimya bölümümüz tarafından Ankara’da, üçüncüsü endüstri bölümümüz tarafından 30 Ocak tarihinde İzmir’de, dördüncüsü satış sonrası hizmetler bölümümüz tarafından 07 Şubat’ta ve sonuncusu tıp bölümlerimiz tarafından 06 – 10 Şubat tarihlerinde Ankara’da gerçekleşti.
Toplantılarımıza satış müdürlerimiz, Ankara, İstanbul, İzmir, Adana, Antalya, Bursa ve Diyarbakır bölgelerimizin müdürleri ve satış ekibimiz katıldı.
Sektörümüzde yaşananları, deneyimlerimizi ve bilgilerimizi aktardığımız şirket içi toplantılarımız, aramızdaki işbirliği, dayanışma ve iletişimi güçlendirmemizi sağlamakla birlikte iş verimliliğimizi artıran en önemli kurum içi faaliyetlerimiz arasında yer alıyor.
Grubumuz çalışanları ve departmanlarımız arasında sinerji yaratılması, kurumsal değerlerin paylaşılması ve uzun dönemli stratejilerimize birlikte karar vermek adına dönemsel olarak düzenlediğimiz toplantılarımızda bu yıl da müşterilerimizin ihtiyaçlarını, önceliklerini ve beklentilerini anlayarak, taleplerini daha hızlı karşılamak, hizmet kalitemizi artırmak yönünde önemli kararlar aldık.